Almanack Med Skivstuk

Trots att Mars gått ut kan ju denna kalender passa bra nu när vi fått rätt
svar på Musikfrågan Av Mr P som lyckades i princip klura ut altihop.
Myyyycket bra.

Östen Varnebring gjorde ju den svenska varianten med med 15 minuter från Eslöv
och han körde ju med sin moped och fastnade hos Tjejen med macken.
Östen dog ju oxå när han var på turne, i spanien 2006 och hittades död på sitt hotell.
Östen träffade jag på i Mölle där Östen bodde och det var väl bara just staden Mölle
som Mr P missade.

Lill Lindfors svenska variant av If I Only had Time hette ju Om jag bara hade en dag.
Lill tappade ju kjolen på melodifestivalen och detta var ju ledtråden.


Anonym
2012-04-05 @ 21:22:26

Det var klurigt höddudu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0