Köksklubben

Kommer ni ihåg den där köksklubben som vi startade. Här kommer en sida till
från denna pamflett.
NilsJohan,s Reklamtidning från 1966 med många kul saker, jag gillar hår ångaren :-)



Christin
2012-02-23 @ 22:32:31

Kul med gamla annonser och kataloger.Tänk att kunna gå in i butiken och köpa dom här grejerna nu!

Jag hade dock valt det mesta före hårtorken:-)

Brickorna, ishinken, besticken...

The StarChief
2012-02-24 @ 20:08:19
URL: http://starchief.blogg.se/

Vad som är kul med rostfritt är hur superblankt det är innan tidens tand börjat gnaga på det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0