Fram och Baksidan

Tidningar från förr har ofta en snygg fram och baksida. Eftersom jag är inne på Sickan så
kör vi en framsida med hennne från 1945 och baksidan gör att jag genast får pinna iväg till affären
innan min Gode vän Johan dyker upp och köpa ett par läsk. Vi skall dricka Miller (amerikansk öl)och kolla in filmer när vi varit i USA och letat bilar.



Bara namnet Loulou som gjort skapelsen, gör att klänningen gör sig bättre i denna härligt lila nyans.



En reklamaffish värdig det bästa vinet.
Gittan
2012-01-06 @ 22:52:46
URL: http://www.gittansvardag.blogspot.com

Åhhh!!! Sickan hon var en ärtig snärta hon!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0