På Vågen

Fortfarande inga rätt på den härliga lilla bilen så nu får ni en ledtråd, Tyskland.

Efter bilar gillar jag mest formgivningen på Flickor och Båtar.
Här två skönheter som jag bra gärna skulle vilja ha nämligen två motorbåtar från Chris Craft.
Helt klart klår det vår lilla JULA Viking.




lincolncadillac ..Webdetective
2012-01-19 @ 23:13:57

Fräck!.. men måste tyvärr medge att de fräckaste båtarna e Italienska!!... Riva googla på det!.. ok lite mindre sportigaträbåtar!!.. Dock finns det en helt vansinnig Amerikansk skapelse,, byggd till nån riking i USA, kolla in detta!! :

http://youtu.be/4XB_JNCQOkw




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0