Tidningstävlingar

Var har alla tidningstävlingar med klass tagit vägen? I en TEKNIK FÖR ALLLA hittade jag denna fantastiska framsida, och visst är svart vita bilder häftiga men dom ger ju bara känslan
av en svunnen tid.
När man ser färgbilder från dessa tider ser man ju färgprakten, och designen framträder på
ett helt annat sätt.



Här sidan inne i tidningen i svart vit, inte lika häftigt som omslaget men ändå cool.




Cliff
2012-01-16 @ 19:01:48

;-) Den fräna Lambrettan hade man inte tackat nej till! Hade varit fränt att fräsa runt med på sommaren.

Perra
2012-01-16 @ 22:57:44
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Jag väljer också Lambrettan. Gillar formgivningen och den fräcka dubbelsadeln!

The StarChief
2012-01-17 @ 18:25:09
URL: http://starchief.blogg.se/

Japp håller med Lambrettan e coolast men den andra moppen had eoxå gått hem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0