Inlägg Nr 1000

Mitt tusende inlägg får visa en bild från en veckotidning för 16 år sedan
då det var en mindre 50 -talsbom och flera veckotidningar var på besök.
Två stolta föräldrar hängande över framrutan på vår 1958 Pontiac ChiefTain,
håller vi i vår ett år gamla LisaMarie.
Jag går nu även in i sommartid med bloggandet och drar ner på antal inlägg då
jag behöver vila alla själar.
 
 
Gittan
2012-07-03 @ 21:51:58
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Ja men Grattis...till de tusen...själv har jag en bit kvar än!! ;)

Svar: Tackar Gittan
The StarChief

Christin
2012-07-04 @ 09:50:21

Grattis till tusende inlägget och ha en trevlig sommar !
Glöm inte visa dina loppisfynd sen :-)

Anonym
2012-07-04 @ 09:50:37

Grattis till tusende inlägget och ha en trevlig sommar !
Glöm inte visa dina loppisfynd sen :-)

Flak
2012-07-05 @ 10:13:18
URL: http://nostalgimacken.blogspot.com/

Grattis och bilden var ju inte helt fel heller!
Trevlig sommar!

Svar: Tackar
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0