SE 1959

Då har jag tillbringat en helg med att röja i källaren och bära möbler
och arbetet fortsätter imorgon hoppas jag kan dela med mig av några bilder imorgon.

Har plockat lite intressant från en SE från 1959.



Det skall tydligen kläs av sig av Gunvor Pontén i detta ex..........



Ja mer än så här blev det inte, men det räcker bra tycker jag.




Att vinna en egen villa eller en bil måste väl vara en höjdare. Undrar vilka som
vann denna 59 Cheva.




Om man nu vann kan det ju sitta fint med den lilla oljedroppskillen i ESSO overall.
Anonym
2012-03-19 @ 16:53:38

Vinstsumman 550313 och 25 öre...noga skulle det vara! =)

The StarChief
2012-03-19 @ 21:45:41
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja inga avrundningar här inte,




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0