Bloggutmaning:Retrodjur

Har kanske inte så många djur i hemmet från Back Then men några kuliga
bilder blev det i alla fall.



Teaktranan har varit med förr.



Trådkatter för ljus.



Två härliga björnar från 60-talets början, min till höger och min frus till
vänster.



En annan av mina gamla nallar och katten Lisa som jag fick innan jag kan
minnas.



PÅ min frus katthylla sitter ett par porslinskatter från 50-talet.

Ja det var lite prylar med djurtema imorgon kanske det blir något
med biltema. :-)


lincolncadillac
2012-05-16 @ 23:26:49

..Bara det inte blir nåt från Biltema... mest mög där ju!! haha!

RETROKNOPPEN
2012-05-17 @ 00:48:55
URL: http://www.retroknoppen.com

Vad kul att se någon som har framme sina gamla leksaker - riktig nostalgi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0