Märkt För Livet

Efter 30 års vånda och funderande på motiv så satt den äntligen där.
Käns skönt att man efter så lång tid även fastnat för vilken bil som är min
favorit, slut på tuggumitatueringar.
Bildsköne Bengtsson har blivit tatuerade Johansson
(två bovar som gäckade polisen på 50-talet för den som inte vet)

På 50 talet hade dom coola en ciggpaket upprullad på T-Shirt armen,
jag har upptäkt att det går lika bra att rulla upp mobiltelefonen i armen.





lincolncadillac
2012-05-24 @ 23:19:44

Mycket snygg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0