Bilintresse ?

 
 
Jag har en del prylar jag behövar ha hem från Minneapolis och då
tänkte jag ta hem en Container därifrån.
Men det är plats i containern för två bilar så om någon har en bil i detta
område man vill ha hem så kan jag hjälpa till. En av bilarna bör vara en
herrgårdsvagn men det går ev med två vanliga.
Hör av er om det fins intresse.
 
Kanske denna Lågmilare o orginalskick ....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Larsson
2012-10-26 @ 19:59:13
URL: http://larsson-larssons.blogspot.se/

Å vilken fin bil - skulle platsa hos Larsson.

Svar: det är fixbart Larsson ca 100 000
The StarChief

Gittan
2012-10-27 @ 00:39:24
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

WOW! Vilken vacker Chrysler!!

Svar: ca 100 000 vill dom ha
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0