Disken

Jag har för mig att jag berättade att när dom bytte ägare på
företagsaffären så hade jag tjing på den fräcka disken som var insatt
på 50-talet. Den snälla fd, ägarinnan lät mig köpa den.
Jag har ju visat bild på den fräcka vågen jag fick köpa så nu tänkte jag
visa den fräcka disken. Den kommer bra till användning nu när
jag skall förbereda gargeloppis i garget inför vintern.
 
Om jag införlivar mina planer på ett litet 50-talsfik så kommer den här disken
att sitta som en smäck. Nu skall jag rengöra den och polera upp den sen.
 
 
 
 
 
Perra
2012-10-16 @ 22:30:26
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Det var en vacker möbel!

Svar: ja den är grym
The StarChief

lybtar
2012-10-18 @ 20:39:50

Galet häftigt.
Vad spännande att du funderar på att öppna ett fik. Det blir ju perfekt med denna!

Svar: Japp ganska cool
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0