VÄSKAN !!!!!!!

Ja igår han jag inte lägga in avslöjandet om den fräna väskan hehe,
jag spikade portar sen var vi på Eva Eastwood och vi åkte ganska tidigt.
Eva e bra men hon körde för lite svenskt igår.
 
Men nu till det spännade ögonblicket.
 
 
Låset är öppet, hm jag tror ni får vänta till i morgon haha.
Ha
ha
ha
ha
 
okaj då........
 
 
Äntligen, ett hem till mitt Fireball bowlingklot. såååååååååå snyggt att man blir tårögd.
 
 
skall bli kul och se vad dom säger när jag kommer till årets bowlingmästerskap på
avdelningen med den här väskan, gryyyymt.
Vad blir nästa pryl att hitta. En fräck liten väska och ett par tidstypiska bowlingskor.
Jag har faktist aldrig sett en sådan här hårdväska till klot förr, bara mjukväskor.
 
 
 
Gittan
2012-09-23 @ 11:12:10
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Det hade jag aldrig kunnat lista ut...häftig iaf!

Perra
2012-09-23 @ 12:08:14
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Grymt fräck!

Lybtar
2012-09-23 @ 22:33:46

Wow! coolt så det förslår.

Clinen
2012-09-24 @ 10:20:13
URL: http://clinensljuvafemtiotal.weebly.com

Coolt =)

Flak
2012-10-08 @ 22:37:26

Wow vilken cool väska! perfekt för bowlingkvällen

Svar: Ja den går inte av för hackor,hehe
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0