I Morgonsolen

Idag när jag gick ut för att hämta frukostfrallorna så lyser
morgonsolen över den nu icke snötäcka reklambilen utanför
StarMan PONTIAC.Och snart skall jag bygga hyllor på garage
vinden så att jag kan få bort grejor från garaget.
Nästa helg Har jag sista garagesäljen sen åker allt till
auktionsmmaren eller eller loppis så är det någon som vill fynda
så gå in på garagesale kategorin och kolla där jag kommer att lägga upp
bilder.
 
Raggmunk
2013-04-20 @ 10:16:00
URL: http://raggmunkoflask.blogspot.se/

Snyggt!

Svar: tank y!
The StarChief

Håkan
2013-04-24 @ 17:15:15

http://www.oldparkedcars.com/2013/04/1960-pontiac-star-chief-sedan.html

Här har vi ett snyggt objekt!

Svar: Very cooool
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0