Garagesale

Nu börjar det fyllas på med prylar i Min Loppisbod så snart kan jag öppna
dörrarna och börja det ledsna uppdraget att avyttra mina skatter.
 
 
 
Gittan
2013-02-16 @ 22:57:49
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Mitt i bild...mellan stolsrygg och telefonhyllan står det två st. ljusgula...vadå? Hyllan som dom står på verkar oxå intresannt...kan du skicka en närmare bild...månntro?

Svar: Det är lampor för väggmontering, hyllan får vara kvar lite till. Bilder fins på nytt inlägg.
The StarChief

lybtar
2013-02-17 @ 13:56:52

oj vad spännande det skall bli att följa.

Svar: tycker jag med hehe
The StarChief

Uffe
2015-10-15 @ 22:23:52

Hej!
Såg ett gammalt inlägg om mätartavlor till bensinpumpar, nåt du har kvar?
Mvh Uffe

Svar: Japp det har jag och roligt att du frågar om dom för jag hade precis tänkt att det var dags att börja annonsera dom igen för jag har varit lite velig om jag skall sälaj dom eller inte. men nu skall dom iväg har aldeles föör mycke prylar. MVH elof
The StarChief

Uffe
2015-10-16 @ 19:53:31

Vad kul! Vilka modeller har du till och hur många?
Skicka gärna lite bilder!
Jag har kompisar som också söker så jag kan vara intresserad av flera! Har även en massa kul att byta med om det är nåt du söker/samlar på.
Mvh Uffe

Svar: Japp jag återkommer med bilder.
MVH
Elof
The StarChief

Uffe
2015-10-16 @ 22:10:33

Hej igen!
Till vilka modeller har du tavlor?
Hur många har du? ,Bilder!!!
Mvh Uffe

Svar: Japp återkommer med bilder troll nästa vecka då jag har fullt upp just nu, men jag skall se om jag har I arkivet.MVH
elof
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0