Kul Leksaker

När jag var liten dvs på 60-talet var jag som nu förtjust i Bilar, Miltärleksaker
och Vilda Westernprylar och det håller jag väl fortfarande på med.
Jag hade massor me prylar i ovan nämnda kategorier men som det är
på dom flesta håll så har man inget kvar.
 
Jag har lite prylar kvar bl,a delar till ett Westernfort som jag fick
nån gång på sent 60 / tidigt 70 tal.
 
 
När jag kollade på Tradera innan Jul så dök det här objektet up.................
 
 
...............Helt otroligt en orginalkartong till mitt gamla Fort. men vad som var
ännu mer otroligt var att i kartongen låg ett felfritt orginalfort som jag baaaaaara
måste ropa in.
 
 
Kolla vad snyggt och plötsligt hade jag hittat några av mina gamla Indianer o
Cowboys och man kunde sitta och leka lite som på gamla dar. 
Och nu kan jag bygga ihop nästan två kompletta fort hehe
 
 
 
Gittan
2013-01-11 @ 22:20:29
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Man blir aldrig för gammal för att leka! ;)

Svar: nix så är det
The StarChief

Flak
2013-01-11 @ 23:28:01

Vilket fynd, och det var rejäla leksaker förr i trä=)

Imperial58
2013-01-12 @ 11:11:55
URL: http://imperial58.blogspot.se/

Gör sig väldigt bra som prydnad också!

Svar: ja jag hade tänkt ställa det i någon hylla med westernprylar
The StarChief

Undantaget
2013-01-12 @ 12:00:30
URL: http://undantagethuleback.blogg.se

Kommer ihåg att min bror hade ett sådant fort! Nostalgi!

Svar: cooooll
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0