ÅTERFALL

Idag gick jag till second hand affären på lunchen för att kolla om dom hade
en svart väst. Och jag slog även en lov runt dom andra hyllorna när jag liksom
ändå var där. Mitt bot mot min köpsjuka är att hålla mig ifrån dom här ställena
vilket jag annars lyckats bra med.
Plötsligt när jag gick där och kollade så hade något plötsligt bara fastnat i min
hand och det var inte förrän jag slängt fram ett par tjugor och kommit tillbaka
till jobbet som den lossade.
 
Det är hemskt när saker liksom själv tar sig friheter.
Så jag tog en bit av lunchrasten för att skriva detta inlägg och prova min nya
leksak. Wow vilken härlig färg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gittan
2013-07-05 @ 19:22:34
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Yes! Så ska det gå till...köp det som faller en i smaken...strunta i att man "lovat" att inte köpa nåt mer...huvudsaken man själv känner sig nöjd och tillfreds. Hur gick det med västen...förresten?

Svar: Jo jag hittade inga västar, Får leta vidare. :-) men jag är helnöjd med min skrivmaskin.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0