Gittan
2013-03-04 @ 22:58:53
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Rena rama idyllen!

Svar: Det käns som det var lugnare, och vad jag kommer ihåg från min barndom så var det inte så förbannat hetsigt som idag.
The StarChief

Mr P
2013-03-04 @ 23:03:45

Härlig bild..
Det bör ha varit en livligt trafikerad gata/väg med tanke på att den var reglerad med trafikljus och det är/var vänstertrafik.
Allt är rivit och förändrat, endast macken är kvar och på samma ställe än idag, den har bytt namn.
Alla dom härliga namnen på mackarna från förr är ett minne blott..

Svar: Visst får man en mer harmonisk känsla.
The StarChief

Mr P
2013-03-20 @ 18:57:42

På tal om: Från Förr I Vår Stad..
Har du kollat in denna sida..

http://www.kristianstadvykort.se/index.htm

Hoppas länken funkar

Svar: Japp, den e bra
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0