Motell Med Stil

En  pryl från USA som inte riktigt slagit i sverige men som är stort
i USA är Motell verksamheten. beror förståss på dom långa avstånden
och att man i USA rör på sig mycket.
I sverige lite Motell i samband med nån bensinmack har vi haft men inte
i närheten av dessa coola 50-tals ställena i USA.
 
 

Lännart Gustavsson
2013-03-05 @ 19:57:00

Helt fantastisk sida du har! Jag håller på med hembygdsföreningen i Kävsjö, bland annat. Sen skriver jag en lite bok om mitt torp i Hillertorp och lite runt omkring. Handlar en hel del om femtiotalet. Min underbara mor jobbade på Libo här i Hillerstorp så jag såg en bild som du hade på Ingo och Floyd rockarna. Hennes kompis man hade en Floyd! Vill gärna ha bilden du hade med. Måste ha en med lite bättre kvalité. Så kanske du har den i original?
I vilket fall kanonsida!!!! Ha det gott.Själv är jag född 1951 så din sida ger STÅPÄLS!

Svar: Jag bara bugar och tackar Lennart, du får gärna berätta vicket inlägg bilden var på så jag kan se om jag har den.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0