Dagens Fynd

Det var längesedan jag besökte fyndhörnan och detta för att
minska mitt handlande av prylar.
Men en snygg duk kunde jag inte motstå idag, den skall jag ha
på campingbordet bredvid den blåa Pontiacen.
Får väl säga att jag är ganska nöjd då jag minskat inköpen och till
och med lämnat in ett matrumsmöblemang i teak till Auktionskammaren.
 
 
 
Gittan
2013-05-09 @ 20:23:10
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Måste ändå kännas lite vemodigt att hålla igen på loppandet...fast det är ju tur att du kan "synda" ibland ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0