35-30 ÅRS JUBILEUM

35 & 30 JUBILEE
 
I år är det ett stort år i mitt och min frus liv. Det är 35 år sedan jag köpte
min första PONTIAC och det är 30 år sedan vi köpte vår första 58 Pontiac.
Båda händelserna hände på hösten så det är därför jag valt att göra avstamp
för detta nu. Så fr,o m nu och ett år framåt blir det mycket Pontiac nostalgi
på både facebook och bloggar.
Bilden visar vår första 58 PONTIAC, en starChief i Rangoon rött.
 
 
35 & 30 YEAR JUBILLE: (for my international friends)
This year is a big year for me and my wife. And I have chosen the fall for the
cellebration as the both things happend at fall. Its 35 year since i bought my
first PONTIAC and 30 years since we bought our first 58 PONTIAC.
So from now and forward I gone have one year of nostalgia and memories on
facebook and my bloggs. Picture showes the first 58 StarChief in rangoon red.
 
 
Perra
2013-11-13 @ 14:37:41
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Då är det bara att säga Grattis då!

Svar: Tackar!
The StarChief

Larsson
2013-11-13 @ 16:39:50
URL: http://larsson-larssons.blogspot.se/

Ser vi fram emot...

Raggmunk
2013-11-13 @ 18:34:09
URL: http://raggmunkoflask.blogspot.se/

Ser fram emot en Pontiac kavalkad! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0