Tapeter

I byn låg ett gammalt conditori som jag kommer ihåg som
liten och detta stängde i mitten på 60-talet sen dess har
frun bott kvar i huset till för några år sedan och nu var det dags
att rensa ur och sälja. Jag fick några fina prylar och passade
på att ta lite bilder.
Här ett par bilder på coola tapeter en bild från hallen som ser
orörd ut sen den 60-talet. resten av huset var renoverat nån
gång på 80-talet så där var det mesta orgianl tapeterna borta
men i ett köks skåp hade man tapetserat insidan på luckorna
med en härlig tapet som en gång suttit i köket.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0