Arizona

En bra låt med Mark Lindsey heter Arizona och är en av mina favoriter.
Här i Scottsdale har jag varit och hälsat på en Pontiac polare.
Inte så här många coola bilar var det när jag var där men faktist kom
det en Cheva57 även då.
 
 
 
 
 
Perra
2014-12-06 @ 10:03:32
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Körde genom Scottsdale i höstas och bilbeståndet hade förändrats en del sedan detta vykort...

lincolncadillac
2014-12-08 @ 23:24:54

Har ni noterat att bilen i mitten inte är vilken Desoto som helst utan en Adventurer!!! 1957.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0