Svårsållt

Under en väldigt lång period hade jag ett gäng gamla oplar
och dom var ju inte så kända för att motstå rost.
Jag har haft dessa båda skärmar till en Rekord 63 i hur många år som helst
en bra plåtskärm och en bra plastskärm.
Jag har annonserat ut dom med jämna mellanrum för 200:- styck
vilket om jag jämför vad en skärm till en jänkebil kostar är småpotatis.
men icke sa nicke. Märkligt va ?
Tror jag sätter dom på min volvo. :-)
 
 
 
Flak
2014-02-26 @ 14:08:14

Visst är det märkligt och grannen har en hel drös gamla delar till rekord 1955-57 som ingen absolut ingen vill ha..bilen däremot gick på annons till Polen trots rasad motor....hade det varit Volvodelar så hade dom varit sålda direkt

Svar: Ja det är fantastiskt, men Europa bils ägare och renoverare är över lag ett släkte som inte vill spendera många kronor.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0