Rätt Klimat

Rätt o fel klimat kan avgöra mycket. Om det skulle visa sig att våra bilar skulle
hålla för länge blir det ju ingen som kanske behöver nya och då droppar tillväxten
säger dom lärda. Men om man slapp köpa ny bil så ofta kunde jag lagt pengarna
på ex resor och då snurrar ju julen ändå och det materiella slöseriet kunde avta
och ökas med upplevelser. Så en bil som rullar i saltfritt klimat skulle kunna se ut
så här under efter 50 år och efter en renblästring lägger man på ett nytt lager röd
underredsfärg. Obs den röda färgen på bilden e orginal.
 
 
Mobmappe
2014-02-04 @ 20:36:08

Tjena,
Såg detta på Tradera.
Sök på: Ford Mustang ..... Herrgårdsvagn (1965)
Har det verkligen funnits en sådan ?

/Mobmap

Svar: nej har jag aldrig sett
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0