Efter regn......

Nu har vi haft nästan 30 grader i skuggan i över en vecka men så kom då regnet.
En del gillar det men inte jag för jag har en del att göra ute, men jag kan passa på
att ta fram mitt senaste fynd.
Jag hade aldrig någon som liten men många av mina polare hade en och jag var
sanslöst avundsjuk på dom.
Jag mins den lilla visslan och hjulets snurrande i doften av meta tabletter.
Just det en härlig Ångmaskin.
 
 
Larsson
2014-08-31 @ 19:05:40
URL: http://larsson-larssons.blogspot.se/

Exakt en sådan har jag med, fick den i julklapp 1960 eller så. Fast den snygga kartongen finns tyvärr inte kvar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0