Larvfötter

Saker med larvfötter, band eller vad man nu vill kalla det har alltid faschinerat mig och
jag skulle gärna vilja prova en tingest med detta på.
Varför inte en Porche från 50-talet. Eller en halvbandvagn från 40-talet.
 
 
 
Men grymmast e nog denna bandkanon från 1965 för 15cm artilleri.
 
 
 
 
 
Raggmunk
2014-07-13 @ 06:36:20
URL: http://raggmunkoflask.blogspot.se/

Jag känner han som har Porchen (om han inte sålt)den byggdes för att användas på en kyrkogård, själva underredet med larvfötterna är ett annat fabrikat.

Svar: Spännande !
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0