Spår

Gick förbi företagets före detta affär. Här kunde man köpa mackor, youghurt,
Godis, glass mm
Tyvärr är det så få som jobbar kvar idag att det är inte lönsamt att ha kvar en
butik så den stängde förra hösten. Några spår av verksamhet sitter kvar på fasaden.
Några andra spår har jag hemma, nämligen glasdisken och den gamla vågen.
 
 
 
 
Moster Mostermjölgumpa
2014-07-09 @ 17:52:17
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com

Där inhandlade jag en ansenlig mängd yoghurt i slutet på åttiotalet. Hade inte en aning om att butiken slagit igen.

Svar: Jo så är det tyvärr!
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0