En gammal ingång

När det här stället var nytt o fräscht så var det en fin ingång med
teakdörrar och mosaik på väggarna.
Nu har förfallet tagit över och man blir lite vemodig.
 
 
wiper
2014-06-25 @ 15:21:55
URL: http://wiper.bloggplatsen.se

Vad trist när inte gamla fina byggnader sköts om för det är ju ett kulturarv som går i graven. Jag gillar din blogg till tusen och har en länk till bloggen på min blogg.

Jag går ofta in och njuter och blir nostalgisk

Ha en fin dag
Med vänlig hälsning
Malin

Svar: Trevligt att höra Malin. Håller med, det är väldigt lite intresse för att bevara gamla saker, Tyvärr styr pengarna allt fr mycket och man sätter inte värde på det. Ha det bra
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0