Coka Cola

Ett tag samlade jag på coka cola prylar och jag tycker jag hittar
såna över allt forfarande.En del tycker man inte var så länge
sen man använde men det har väl gått 10 år sen magnumflaskan
fans haha. Och ytterligare 10 till som glasflaskorna försvann.
 
 
 
 
Larsson
2014-05-13 @ 21:18:18
URL: http://larsson-larssons.blogspot.se/

Minns Du när Coca Cola bytte smak? 1980-tal någon gång. Måste ha varit århundradets miss...

Svar: Nä kommer jag inte ihåg, man bytte inte bara från import till extrakt så du fick blanda med eget vatten för det är ju det som gör smakskillnaden idag att alla länder blandar själv.
The StarChief

Perra
2014-05-13 @ 23:59:13
URL: http://perrasmotornostalgi.blogspot.com

Nja, jag drack Coca Cola ur klassisk 25 cl glasflaska för bara en vecka sedan! Fanns att köpa i 6-pack. Klar nostalgikänsla. 25 cl räckte bra förr, men nu häller ju ungdomarna i sig 1,5 liter på en kväll...

Svar: Jag köper dom där flaskorna emellanåt, perfekt.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0