Fortsatt organiserande

Har jobbat hårt någr dagar så jag har knappt varit inne på datorn
mer än några korta sekunder på fejsan.
Mitt arbete att organisera garaget fortsätter och i helgen var det
dags att flytta runt lite bilar.
Den här lowriderna är det några år sedan den var ute ur garaget.
En orenoverad orginalbil som skall få vara så.
Dena har luffjädring och aircondition vilket är en ovanlig combination.
Däcken som sitter på är oxå orginal och det ser ut som man lagt på en
regumering oxå. Fantasttiskt va.
 
 
 Must be TRI power
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0