Semestern slut...........

Då var semestern over och dags att börja jobba igen, men jag tar ett par
veckor I September också hade jag tänkt mig.
Det har varit ganska sparsamt med loppisar och andra besök på marknader mm
men några fynd har det blivit.
I söndags försökte jag skapa ordning på tomten och flyttade alla vanliga bilar mm
Sen ställde jag ut några Pontiacs istället. det ser mycket trevligare ut.
 
 Före (kaos)
 Efter (ordning)
 
Tänk om man kunde ha det så här, men suck verkligheten är annorlunda.
Vän av ordnig
2015-08-12 @ 01:09:40

Vallåkraträffen nu även i köpinge. !!!!!!!!!!!!!!?WTF

Svar: haha japp
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0