En dikt från återvinningsstationen

Ur snåren kryper dom gamla åken fram.
att dom står här är nästan synd o skam.
Dom ser ut at ropa på hjälp där dom star på rad,
ta med mig hem en av dom med sorgsen stämma bad
Jag hoppas ni alla ett nytt hem finner,
så inte armeringsjärns tillverjkaren hit hinner.
 
 
 
linncolncadillac
2015-02-16 @ 01:20:02

Uppe med tuppen!
För att fota Pick-uppen!
Tack för en trevlig bild!
Hälsar Gunhild!

Svar: Ser att du hakar på med rimmandet. Härligt.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0