Oförklarligt för en del, men inte för mig.

För ett anta månader sedan hittade jag en låda med gamla byggklossar i garaget
som jag köpt på nån loppis och jag kunde inte motstå att sätta ihop ett namn ovanpå
en gammal TV.
Sen började jag sätta en massa saker framför som jag sagt till garaget att jag inte
skulle göra det skall vara rent o snyggt.
När jag så kom ut i garaget en månad senare så såg det ut som bilden 2.
Och det är bara jag som varit där, samt att det gick inte att komma dit utan att
flytta undan det jag ställt framför. Men jag har andra underliga saker som händer
runt omkring där så jag är inte förvånad och ibland känner jag deras närvaro.
 
 
Bild 1
bild 2
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0