Gårdagens Bild

Japp Larsson fixade det. Det var när man gick över till två TV kanaler
så behde man denna konvertor att ratta över från 33 till 45 om jag inte
mins fel :-)
Detta skedde 1969 och jag kommer ihåg att bara något år senare köptes
en LUXOR färgTv till hemmet wow.
 
 
Såg väl ungefär ut så här.
 
Annars kommer man mest ihåg Hylands hörna och Partaj.
"Har jag gjort bort mig nu igen."
 
 
 
 
 
KulTur i Natur
2017-06-21 @ 15:11:39
URL: http://kulturinatur.blogspot.com

Jag hittade faktiskt en LP med blandade sketcher från Partaj, kul att minnas.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0