Nostalgia del 3 "Nostalgin"

Okej då jag köpte faktist en grej till, mer än kraniet.

 

Nämligen den här piknick väskan, innehållet var av blandat utbud och var mer
av typen att vi fyller upp väskan så den ser bra ut.
En termos var ok och tre gula tallrikar men det var inget som tillhört väskan
som ny. Men det var själva väskan jag ville åt för att skapa en reserv till den vi
har.
Dom här roliga kopparna med fat av HAMMAR plast desigh huberth låg i.

Här kommer ett gäng bilder som speglar lite av nostalgidelen runt träffen och
hur man vill skapa små oaser av tidsmaskiner.



precis bakom oss hade ett par med en Ford Corsair från 64 slagit upp sin
lilla oas och just korgen hade suttit som en smäck in min nya hopsamlings
drive med blått.
Hmm jag har ett par baklampsglas till en sån här kanske ett byte hehe.



i en liten del av parken hade nostalgisällskapet för gamla tält o husvagnar sitt tillhåll.
Vi fastnade för det här paketet.



Ett kul arangemang med plastdunk och handfat. Skulle vilja se när man skulle
tvätta fötterna i den här.



Ett  fräckt hängskåp under bordet, och till höger ses kartongen för bordet här nedan.



Om man skall vara petig så skulle några kakor legat i fatet och lite kaffe i dom
bernadotte designade tallrikarna.



Fräck husvagn men lite mycket rött, det gäller att få till ett snyggt diorama,
ch det är lätt att det kan bli lite för mycket, tror inte man hade ett pidestal
askfat med sig på semestern.



Fräna husvagnar med lika fräna dragbilar.



gammal barnvagn men ny bäbä.



Sän här bagage räcke kommer jag ihåg från min uppväxt med varierande
flora av folkvagnar, men mitt i altihopa kom farsan hem med just en ljusgul
Corsair från mitten av 60-talet men den blev inte långlivad och det blev
snabbt en ny folkaburra.

To Be Continued.

maud
2012-08-16 @ 11:49:29

det var smart. finna bilder

Svar: tack Maud!
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0