Trevliga Presenter

Hade besök igår av trevliga vänner och dom hade med sig några trevliga presenter.



En fräck pappersdocka föreställande Ava Gardner.

.

Masssor med fina kläder till denna klippdocka som påminner om då småflickorna satt och klädde sina klippdockor, så nu kan även jag göra det.



Fräcka Cola servetter och en käck cola burk



Tack för dom fina presenterna.

Ron Howard.....tönten i sista natten med gänget!!
2011-07-29 @ 23:41:14

En seriös fråga!!.. e du inte litta för gammal för klippdockor..

The StarChief
2011-07-29 @ 23:48:43
URL: http://starchief.blogg.se/

Ron du va på TV8 idag, men jag vet inte om jag e för gammal för än jag provat :-)

Anonym
2011-07-30 @ 00:26:01

Jag tror säkert att du har lekt med klippdockan hela dagen i dag! Tack för en härlig kväll!

Clinen
2011-07-30 @ 19:24:02
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Åh, vilken fräck docka! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0