Köksrenovering

Då var ett par steg i kökets renovering klar. Taket målat och nu även köksbordet
och stolarna. Möblemaget kommer från min morförädrars hem och var brunlaserat.
Stolarna är Carl Malmstens Lilla Åland och bordet är ett runt teakbord.
Ny fick det bli en ljusgrå nyans som skall gå i ton med övriga saker i köket.
Nu skall några tapetbitar fixas till då det blivit lite slitet. Jag köpte på mig flera extra
rullar då jag renoverade förra gången så det får bli samma still ett tag till.
Sen skall luckor, skåp o lister fixas.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0