Nostalgi 14 "En Frän Lampa"

När jag städade i garaget igår så hittade jag en frän pryl som jag fått av någon nån gång.



En liten fräck lampa som man kopplar på Pluss o Minus med två krokodilklämmor sen kan man lysa om man behöver mecka när mörkret fallit på.
Pontiac har motsvarande idé fast monterat, skall göra en bildserie av detta näste helg.

Nu skall jag prova om den fungerar, vilket jag aldrig gjort.



BILLY gav ett kanonljus så nu får denna följa med i verktygslådan i bilen.

The StarChief
Kerstin
2012-04-17 @ 08:22:50
URL: http://har ingen

nu då jag hittat än en härligt skriven blogg ser det ut som du slutat med nya inlägg. Började nedifrån i går kväll att läsa så än har jag många blogginlägg att gotta mej åt.

Kerstiniretronossebro

The StarChief
2012-04-17 @ 13:02:50

bara lugn Kerstin Har bara en tillfällig svacka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0