The 50,s & Daisys En Höjdare

Så var dagen här med RollerGirls Och Hamburgare.

Jag började dagen med Power Meet i Hässleholm sen körde jag till
Daisys för att käka och kolla in brudarna.



Johanna och Ida Poserar gärna och var hejare på att glida runt på sina hjul.
Om man satt kvar i bilen och tutade så kom dom och tog upp beställning.

Beställningen togs upp och snabbt förmedlades den till köket som fixade
"Raggarmål" eller något annat från menyn.



Honk Honk från jänketutan och snabbt som ögat är en av dom härliga tjejerna där
och tar upp bestllningen.



I köket jobbas det frenetiskt och mat langas ut i mängder och enligt Jenny
så har dagen varit bra .
Från högtalarna dånade rock,n Roll, och 50-talskänslan är på topp

 

En snubbe med jätte Elvis frissa och en snubbe som clown underhåll dom små
barnen.
Här har ett av dom stora barnen halat hem på initiativtagaren och ägaren till Daisys
Jenny.



Hoppas att det blir lika bra imorgon söndag och innan vi skiljs pratar vi om
att vi skall ha lite aktiviteter tillsammans och dörren lämnades på glänt över att
göra om det här.
Så  föreningen the 50,s skall ta upp sina traffar hos Dasisy igen förhoppningsvis
juni-Aug. Jag återkommer med mera besked.

Nu skall jag åka till Finland några dagar så jag tar en Bloggpaus, men på
onsdag kommer jag tillbaka med en power meet rapport.


TACK JENNY och ALLA NI ANDRA TJER FÖR EN SUPERFRÄN GREJ.
Jenny
2011-05-28 @ 23:48:53

Tack för idag! Vad roligt att du tittade ut :)! På återseende hoppas jag! Ha nu en fortsatt trevlig helg! / Jenny Daisys Kristianstad

F.S.
2011-05-29 @ 16:07:09
URL: http://farbror-sid.se

Snyggt reportage!

Clinen
2011-05-29 @ 17:56:06
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Najs! Ser trevligt ut. =)

Randiga Tråden
2011-05-30 @ 07:14:49
URL: http://randigatraden:blogspot.com

Underbart, dit måste jag nästa gång jag åker till Österlen.

Sussi
2011-05-30 @ 16:41:39

Vilka kanonbilder Elof! Vad bra att er klubb ska ta upp kontakten med Daisys igen :D. När du kör dit i sommar kan du kanske svänga inom Vittskövle o hämta en gammal "spätta"... ;)? Hade varit en ära att få åka i din underbart vackra bil en gång!

Ps. Varför har er klubb ingen sida på facebook, eller en egen hemsida? Bidrar du med foton och direktoner så kan jag fixa :D. Ds

Peter
2011-05-31 @ 09:07:38

Nu börjar det likna nåt ;) Hoppas dom kör med bikinis i sommar:p

The StarChief
2011-06-02 @ 21:26:26
URL: http://starchief.blogg.se/

Tack allihopa, alla som vill åka med en runda är välkomna men att svänga inom vittskövle på vägen dit blir nog en omväg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0