LoppisFynd

Ett beslut jag fattat är att försöka hålla mig ifån loppisar, fyndbodar mm för att
jag kommer alltid hem med bilen full så jag försöker bota mig själv på detta vis.
Men byns loppis brukar jag besöka, och då brukar jag ha ett släp med mig
men i år åkte jag dit 5 minuter efter stängningsdax och kom ändå hem med en
julgrans belysning, ett gäng ljus-stakar och några skruvtvingar av trä till Western lokalen.
Allt var på väg ner i skrotbingen.
 
 
 
Spännande tjocka ljus............
 
 
Gittan
2012-07-31 @ 09:26:12
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Jag har hört att loppissjukan är obotligt...har man drabbats av den är det bara att gilla läget och handla! =)

Svar: Jag vet men jag måsta på något vis dra ner.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0