GARAGESALE:

 
Här gör jag av med prylar som jag inte har plats för längre.
 
Försöker uppdatera på denna sidan tider och bilder.
Ställ gärna frågor och om det är något annat ni vill ha bilder på.
  
 
Grymmaste lådan för Husqvarna tvättmaskin. 200:-
 
 
Nattduksbord 850:- SOLD Tavlan kvar ge bud
  
 
Mahognyhylla 200:- 
     
 
Telefonkåpor unika fins bara dessa. Har gjort dom själv. Lägg ett bud
 
 
Ljungmans bensin pumpar. Prisidé 1500:- för den stora 1000:- för den lilla.
 
Gittan
2013-02-18 @ 21:35:47
URL: http://gittansvardag.blogspot.se

Sängborden på bild tre ser intressant ut...pris?

Svar: Det fins 3 bord. Två fina och ett lite slitet. 1100:- för alla.
The StarChief

Flak
2013-02-18 @ 22:00:39

Egen loppisbod..inte illa..men hur ska du kunna skiljas från godbitarna?=)

Svar: Mental training :-)
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0