En samlares mardröm

Att vara samlare kan se sig kul ibland men oftast är det en kamp att få tag i just dom objekt
jag inte har eller misstanken att det fins flera saker jag inte vet om.
Det kan oxå visa sig att det fins en massa varianter på de saker jag samlar på som då gör att jag
måste ha även dessa och det är då priserna börjar skena.
Varför är det oxå så att när jag hittat något objekt på någon auktionsajt så är den en annan
som oxå hittat det och plötsligt blev det inte så billigt.
Samligar tar oxå plats och tenderar att bli liggande i lådor mm
Jag satt och funderade på vad man skulle samla på som jag var ensom om och på
att bilder på mig själv måste jag va ensam om, men då slog det mig att det fins ju massor med
bilder i olika album som jag inte kan få tag på så jag får väl stå ut med jakten och kämpandet.
En gång hade jag bara ett Fort, nu har jag massor och jag vet visste inte om det fans fler jag
inte och då dök det upp ett på Tradera och detta ville hur många som helst ha.
Va fan lå bli mina fort räcker det inte att det är bara jag som samlar.
Och jag van det inte det blev gigantiskt dyrt.
 
 
 
 
 
Nancy
2016-02-01 @ 13:40:58

Hej!
Vill så förtvivlat gärna få köpa din rosa tv kanna!
Hoppas det är möjligt!
Nancy

Svar: Hej, Har inte varit inne på ett tag här, så jag vet inte riktigt vilken kanna du menar. MVH E
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0