Semesterfynd

Jaha då har man börjat sin välbehövlga semester och det kan innebära
lite glesare inlägg. Jag lägger in lite då och då när jag gjort några fynd.
Vi gjorde några kul 60-tals fynd häromdan.
En parad handuk, några fräck gamla mjölflaskor och en snygg klänning.
 
 
 
 
 
Håkan
2015-07-08 @ 23:31:00

Det var en snygg blåsa. Trevlig sommar!

Svar: Tack det samma :-)
The StarChief

Anonym
2015-07-25 @ 18:19:36

Har du någon ball cykel till salu kam di mejla [email protected]

Svar: Nej inte direct!
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0