Hos Barberaren

I USA då det begav sig kunde man få sitta i en sån här stol hos
barberaren. det fantastiska är ju att det är en Svensk Volvo p1800
som är modellen.
 
 
Ulf Renlund
2017-07-23 @ 20:24:49

Hej!
Såg att du har haft ett lampglas till en 50-talsspegel. http://starchief.blogg.se/2011/april/fynd-pontiac-kavaj-film.html
Har du den kvar och i så fall skulle du kunna tänka dig att sälja den? Jag har en teakspegel med två lampor men bara ett lampglas.
Mvh Ulf Renlund

Svar: Skicka en bild på glaset du har så får jag se.
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0