15 ÅR idag.

Den här puddingen LisaMarie fyller 15 år idag och naturligtvis grattar vi henne.
Undrar om hon blir en 50,s freak så småningom, hon har redan pekat ut "Sin Bil" bland
mina har ni hört va.
Tiden får väl utvisa, jag försöker inte knuffa i någon riktning.
Men var tog dom 15 åren vägen my o my.


flak
2010-04-16 @ 21:59:11
URL: http://nostalgimacken.blogspot.com/

Man får gratta och att hon redan spanat in ett lämpligt bilobjekt är fullt normalt och ska uppmuntras å det grövsta.

Man ska börja i tid!

"Övningskörning" idag är ju laglig redan vid 16.

och då ska man ju åka stilmässigt i en jänk eller?!

Nostalgimacken hejar på och gratulerar!

grandprix63
2010-04-16 @ 23:42:54
URL: http://grandprix63.blogspot.com

Hälsa och gratulera.

En grann tös. Klart hon vill ha en egen Pontiac :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0