Nost 40 "Retro möbler"

Jag lovade att ni skulle få lite info om när vi stannade till på Väla Köpcentrum
på vägen hem från EBBAS Fik.
I detta Köpcentrum ligger en affär jag tycker är den bästa den heter Bolagret.

Den har lite allt möjligt för hemmet även lite retroprylar.



Snygg liten soffa för 3400:-



Härligt grön soffa. i samma prisklass.




Snitsiga stolar. kostade runt  1500 spänn.
 


Förbaskat skön att sitta i den röda med dom hiviga karmarna. Skulle nog kunna slumra in
en stund.



kuddar till soffan eller bilen. Dom finns på nätet lycka till.

Avslutningsvis vill jag tacka för Elvis låten på Radion av MrP och imorgon kommer det fortsättning
på Elvis filmerna.
Libby
2010-04-08 @ 00:40:15
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Den röda är en kopia på min drömfåtölj, Hans J Wegners "Bamse". Har dock funderat på att köpa Bolagrets fåtölj så länge, eftersom "Bamse" kostar från 20 000 och uppåt...

Anonym

Mye kunne tyde på at du satt i en stol til langt mer enn 1500 spenn, men etter å ha studert flere bilder av Bamsestolen nøye, tror jeg det er snakk om en kopi.

The StarChief
2010-04-08 @ 12:03:30
URL: http://starchief.blogg.se/

Alla möblerna på dessa bilder är nytillverkade.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0