Nost 44 "Söndagens Fynd"

Idag har jag jobbat i princip från morgon till kväll på saloonen och bara gjort en avstickare
till 50-70 snubben som har möbler mm.

Jag vill ha ett nytt skrivbord till  mitt kontor och då ett gammalt vill byta ut alla mina kinnarpsmöbler
till Teakmöbler istället, dels för att det är snyggare och dels för att jag då måste rensa undan lite
prylar. Jag behöver ju inte 3 datorer, ja behöver och behöver.

Det är ju så illa att min scanner är kopplad till den äldsta datorn men WIN95 så jag scanar där sen sparar
jag på gammal diskett som jag kör i en halvgammal dator och sen sänder jag med E-mail till denna.
Låter inte klokt men så är det. Jag skall köpa ny scanner.

Det blev inget nytt skrivbord idag och ingen ny bokhylla heller men min fru hittade två teakskålar
så något blev det i alla fall.



 

Ganska ok, och bara 100 för bägge ganska bra pris.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0