Nost 46 "Sminkbord"

Clinen och 50talsjkten har refererat till gamla sminkbord och här kommer mitt bidrag till
dom andra inläggen.
Jag hittade detta på en loppis förra sommaren för 25 spänn och jag tycker det är bland det snyggaste
jag sett.

Det står fn hos min ena tös och jag vet om ett likadant till betydligt dyrare men jag vet inte om min
andra tös vill ha ett. kanske jag kunde ha ett själv hmm.



Små käcka glashyllor bakom skåpluckorna.

Libby
2010-04-14 @ 23:23:10

Jaa du, det där var ruskigt snyggt!

Clinen
2010-04-15 @ 08:01:09
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

VA!?? 25 spänn??? Du måste skoja... Du får nog ta med mig på dina loppisrundor i fortsättningen alltså. Haha, detta var ju uuunderbart! Lägger upp en länk till detta inlägg i mitt inlägg. /Clinen

The StarChief
2010-04-15 @ 12:39:53
URL: http://starchief.blogg.se/

Ibland har man otroligt flyt.

Vilket jag hade i detta fall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0