Loppmarknadsfynd

Det är bara att konstatera att fynden på loppmarknaderna blir färre
och även skicket på det man hittar blir lite sämre.
I takt med att kunskapen hos allmänheten ökar så är det alltid någon i denna
stora skara av människor som jobbar med loppisen som kan lite mer om prylar
som har lite mer värde än dom vanliga 10 kronorsprylarn.



Plast tallrikar mm till en PikNick väska från 60 talet kan vara bra att ha
inte min färg men ändå.
Man kanske hittar en okomplett väska eller någon annan som behöver nån gång.



En sån här adventstake från 50 talet hade vi innan men två är ju lika cool.
Fungerade oxå.



En fräck brödburk med teak platta. Samt har min fru börjat leta 70-talsburkar
av plast. Alla dess prylar fanns på loppisens retrohörna som skapats just av den
orsak jag nämde i början.



Plastmattor från 50-6o tal kan man hitta billigt forfarande.



Handlade ett par teakmöbler, Halvbra skick och ganska transportskadade
men jag skall ha dom i garaget så det blir bra.
Annars var det slim med teakmöbler.

Trasmattan åkte också med hem, är det något som påminner om och ger nostalgisk
känsla så är det trasmattor.

Efter av och pålastning av dessa möbler så skulle nog mein frau kunna lämnat mig
på loppisen för försäljning, som bättre beg obotlig prylsamlare.

Köpte en grej till men den får ett eget inlägg.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0