Rock,a billy Evenemang i Bromölla.

Efter en händelserik helg, med alldelese för många evenemang
så kan man sätta sig vid datorn en stund och uppdatera sina bloggar.

Jag valde att lägga helgens aktiviteter i garaget och RockaBilly fest I Bromölla
på lördagen. Annars var det både Power i Emmaboda, Veteranutställning i
Kristianstad, Stridsvagnsuppvisning i hässleholm med WWII som tema.

Då jag förgäves sökt en Chaffis fick jag glida själv, det blev lite svalt på kvällen
och mina dåliga knän hade behövt glykolen.


 
På väg mot ...........



Martina "TinTin" Håkansson var initiativtagare till Evenemanget, 3 band och med en
mindre bilutställning inne på området så blev det en bra kväll.
Kvällens 2 dragplåster var The Boogiecats – Johnny Fuzz Trio
Ett band som lirade under uppstarten på enannan scen än huvudscenen på
utedansbanan kommer jag inte ihåg vad dom hette.



Undertecknad passade på att frotera sig med Laholmspinuppan MirAnna
som sålde PinUp callendrar för välgörenhet.

www.calendargirls.blogg.se





Många söta flickor hade både snygga kläder och frisyrer.

När vi så drog hemmåt var budskapet till oss att detta skall dom göra nästa år igen.
så det ser vi fam emot.



kunde vatt 58
Nicke
2010-08-30 @ 11:11:30

Då hoppas jag att ni även besöker Rockabilly Rumble #1 i Knislinge 25 september. Betydligt bättre band (tycker jag). Välkomna.

Nicke
2010-08-30 @ 11:33:45
URL: http://www.snapphanecruisers.se

Oj. Glömde hemsidan för mer info. www.snapphanecruisers.se

Clinen
2010-08-30 @ 12:31:12
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Läcker bild på dig i bilen. Blev en snygg vinkel! =)

StarChief
2010-08-30 @ 20:50:17
URL: http://starchief.blogg.se/

Tack för det C.

Några av oss skall dit Nicke. Jag kör en promo senare i veckan.

Anna/MirAnna
2010-08-31 @ 09:06:25
URL: http://miranna.modellfoto.se/

Åh, jag tackar och bugar!

Självklart får vi försöka styra upp en plåtning med din bil någon gång.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0